25 Şubat 2009 Çarşamba

Oscar Gecesinin Ardından...


Yine tüm ihtişamı ile bir Oscar Gecesi geldi ve geçti.Bana da bir sinemasever olarak izlemek kaldı.Her sene olduğu gibi NTV ve CNBC-e bize bu keyfi eksiksiz yaşatmayı borç bildi.Ancak NTV'den ricam şu simültane çeviri olayını kaldırmaları.Hem kendileri yorulmasın,hemde biz yorulmayalım. Neyse konuya dönelim...




Öncelikle Oscar sunucusu Hugh Jackman'ın muhteşem sunumuna değinmek istiyorum.Sen neymişsin be abi diyorum adamın 10 parmağında 10 marifet resmen ses,karizma,dans,özgüven hepsi resmen Hugh Jackman'da toplanmış.Gecenin üzülenleri ise Angelina Jolie-Brad Pitt çifti idi.Elleri boş döndüler geceden.Sean Penn gibi bir üstadın ödül almasına inanılmaz sevindim.Milk filmini izlemedim ancak eminim ki Sean Penn haketmiştir.Mickey Rourke ise The Wrestler filmi ile bomba gibi dönmüş beyazperdeye çok özlemişiz kendisini Oscar'ı alsaydı kimse şaşırmazdı, muhteşem oyun sergilemiş kendisi.Kate Winslet ve Penelope Cruz tahmin edildiği gibi ödüllerini aldılar.Ayrıca Heath Ledger'ın ailesi ödülü almaya giderken gözlerim yaşarmadı değil.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder